solosmarket

سولوس مارکت فروشگاه اینترنتی با بستر امن و قیمت های مناسب زیر قیمت بازار

solosmarket

سولوس مارکت فروشگاه اینترنتی با بستر امن و قیمت های مناسب زیر قیمت بازار

چگونه جک کابینت را بخریم ؟

شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۷، ۰۵:۲۸ ب.ظ

چکیده

کابینت آشپزخانه اهداف زیادی دارد.آنها نه تنها لوازم، ظروف وغذا را نگهداری می کنند، بلکه سبک خاصی را به آشپزخانه می دهند. خرید کابینت های آشپزخانه می تواند گران و دشوارباشد.اما درک گزینه های مختلف کابینت دربازاروپیدا کردن وارد کننده یراق آلات کابینت آشپزخانه معتبر قادرخواهد بود برای ایجاد یک آشپزخانه زیبا به شما کمک کند . فروشگاه اینترنتی یراق آلات کابینت سولوس مارکت دراین مقاله درنظردارد شما رابا انواع یراق آلات کابینت موجود دربازارو بهترین جک کابینت آشنا سازد .با خواندن این مقاله سولوس مارکت این اطمینان را می دهد تا با اطلاعات کامل در زمینه انواع جک کابینت خریدی آسان داشته باشید . با استفاده از این مطالب ارائه شده شما می توانید طریقه نصب جک کابینت را آموزش ببینید.


جک کابینت

جنس جک کابینت : 

تولید جک کابینت موجود در بازار در دو نوع جنس برنجی و پلاستیکی می باشند . با توجه به این که این نوع از یراق کابینت بسیار مصرفی هستند. بهتر از جنس فولادی انتخاب شوند. 

انواع جک کابینت : 

  • جک اتوبوسی یا آسانسوری

جک پمپی کابینت :

جک پمپی یا جک گازی که کاربردش درکابینت های هوایی است.انواع جک کابینت درکابینت هایی که به صورت داشپورتی باز می شود کاربرد دارد . بیشتر در آب چکانها کاربرد دارد . در درب های هوایی از جک پمپی استفاده می شود . این جک سبب می شود که درب کابینت براحتی باز شود . و در حقیقت کمک به بالا رفتن آسان درب می نمایند .از معایب جک پمپی می توان به بسته شدن همراه با ضربه به کابینت اشاره کرد. سعی کنید هنگام بسته شدن به آرامی عمل بسته شدن را انجام دهید تا از کوبیده شدن آن به کابینت و سرو صدای بیش از حد جلوگیری شود.

جک های پمپی در قدرت های متفاوتی در بازار موجود می باشند. قدرت این جک ها عبارتند از :

80 نیوتن (درب های 70 سانتی متری )

100نیوتن (از 70 تا 1 متر)

120 نیوتن (بالای یک متر )

با توجه به  اندازه عرض درب کابینت و وزن کابینت شما باید قدرت های متفاوت را انتخاب نمایید . بنابراین درهنگام خرید باید اندازه درب کابینت خود را داشته باشید . هرچقدر عرض درب کم تر باشد نیاز به جک با قدرت کم تری دارید . بلعکس هر چقدر عرض کابینت بیشتر باشد باید جک با قدرت بیشتری خریداری شود. از طرفی اگر وزن درب کابینت شما کم است باید جک کابینت با قدرت پایین را استفاده کنید زیرا گر جک قوی استفاده شود فشار بسیار زیادی به لولا گازو کابینت وارد می شود . در هنگام باز شدن نیز با شدت باز خواهد شد .


نصب جک کابینت 

برای نصب انواع جک کابینت می توانید به راهنمای نصب در کاتالوگ جک کابینت بروید. با استفاده از کاتالوگ موجود در جعبه می توانید به راحتی انواع جک را نصب نمایید . نکته مهم در هنگام نصب جک کابینت زاویه باز شدن درب نسبت به تغییر مکان جک می باشد . در هنگام نصب جک کابینت مهم این است که درب در زوایای مختلف 90 درجه یا 80 درجه یا 70 و...باز می شود . تنظیم این حالات بسیار مهم است . اگر از دو جک برای نصب درب استفاده می کنید بهتر است از دو جک 80 نیوتنی استفاده شود. به زودی آموزش تصویری نصب جک کابینت رادرصفحات فروشگاه اینترنتی کالای ساختمانی سولوس مارکت خواهید یافت.

آموزش تعمیر جک پمپی کابینت :

روش تعمیر جک پمپی کابینت بسیار مهم است و به هیچ عنوان نیازی به آوردن نصاب نیست . هنگام خراب شدن جک کابینت کافی است خار جک که در محل نصب به کابینت قرار دارد را آزاد کنید . سپس به راحتی می توانید جک را از محل اتصال خارج کنید. این عمل را در دو طرف جک انجام دهید . سپس جک را به طور کلی باز کنید . جک جدید را به همان شکل در محل قرار دهید. 

جک کابینت

جک پمپی کابینت

جک کابینت

جک اتوبوسی  یا آسانسوری :

از انواع یراق کابینت می توان به جک اتوبوسی  یا آسانسوری اشاره کرد . عملکرد این نوع جک مانند درب اتوبوس است و به صورت افقی درب را باز می کند. به همین دلیل به این نام شهرت دارد. جک اتوبوسی در انواع کابینت قسمت آبچکان و سرویس خواب کاربرد دارد. در قفسه های بلند با ارتفاع زیاد کاربردی است . اگر عرض کابینت کم تر از 60 باشد نمیتوان جک اتوبوسی نصب کنید . جک اتوبوسی در سایز های کوچک و بزرگ تولید می شوند که 90-60 و 120-90 می باشد.

جک اتوبوسی

انواع جک اتوبوسی :  

  • جک اتوبوسی آرام بند (بی صدا و بسیار روان باز و بسته می شود)
  • جک اتوبوسی معمولی 

از انواع جک ها هستند . جک آرام بند همان طور که از اسمش مشخص است از مکانیزمی ساخته شده که آرام و بی صدا عمل می کند و بصورت دو زمانه عمل می کند . اما جک اتوبوسی معمولی این طور نیست و با سرعت باز و بسته می شود.

شما می توانید قیمت جک کابینت آلفا و جک کابینت بلوم را از فروشگاه اینترنتی یراق آلات کابینت سولوس مارکت بگیرید.فروشگاه اینترنتی کالای ساختمانی سولولس مارکت  به امتیاز دهی شما بزرگواران نیازمند است در صورت کاربردی بودن مطالب فوق مارا در صفحات اجتماعی و گوگل پلاس مان دنبال کنید. پیشاپیش از همکاری شما کمال تشکر را داریم .



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۰/۱۵
  • ۳۳۸۸ نمایش
  • solos market

نظرات (۱)

درود بر شما

مطلب بسیار آموزنده ای بود و من با توجه به مطالب شما جک کابینت آشپزخونه که خراب شده بود و تعویض کردم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی