solosmarket

سولوس مارکت فروشگاه اینترنتی با بستر امن و قیمت های مناسب زیر قیمت بازار

solosmarket

سولوس مارکت فروشگاه اینترنتی با بستر امن و قیمت های مناسب زیر قیمت بازار

لولا کابینت چیست؟

يكشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۴۱ ب.ظ

کابینت ها ابزاری برای نظم دهی به اسباب و وسایل خانه می باشند. از بکارگیری یراق آلات کابینت در کنار چوب و فلز کابینت های آشپزخانه و کمد دیواری خانه ساخته می شود. کابینت ها در تمامی مکان ها از خانه تا کارخانه و ادارات کاربرد دارند . برای ساماندهی هر مکان نیاز به کابینت ها و قفسه ها احساس می شود. از جمله یراق کابینت برای ساخت کابینت های شما ریل کابینت، لولا کابینت ، جک کابینت ، پایه کابینت و دستگیره کابینت است .

لولا کابینت

تعریف لولا گازور:

لولا وسیله مفصل‌داری برای اتصال دو قطعه سخت افزاری است . دو قطعه می توانند تا چند درجه حول محور لولا دوران کنند.  امروزه امکان مراجعه به فروشگاه های اینترنتی وخرید آنلاین یراق آلات کابینت با کیفیت برای همه امکان پذیر شده است . مشتریان می توانند با خیال آسوده و گشت زنی در اینترنت بهترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب خود را داشته باشند.

درب کابینت

دستگیره درب کابینت به طور معمول آخرین چیزی است که مردم برای کابینت خود می توانند در نظر بگیرند، اما براساس چگونگی نوع  آن، وقتی که کل محصول به عنوان کابینت آماده می شود، قطعا تفاوت هایی را ایجاد می کند. بخش های مختلف کابینت ها به همان اندازه مهم هستند. در حالی که دستگیره درب کابینت یکی از ارکان مهم در کابینت ها است، چیزهای دیگری مانند لولای درب کابینت و دستگیره کابینت نیزاهمیت زیادی دارند.

طراحی کلی کابینت در واقع نقش یکپارچه ایفا می کند. کابینت ها با دستگیره های مختلف کابینت طراحی می شوند. و انواع مختلف دستگیره ها و لولا کابینت می تواند ظاهری متفاوت برای کابینت های شما ایجاد کنند . بنابراین تنوع یراق کابینت در فروشگاه های اینترنتی می تواند ظاهری متفاوت برای کابینت شما ایجاد کند. از طرف دیگر تنوع در کارکرد یراق کابینت و انواع لولا گازور کابینت سبب می شود کارایی کابینت شما بیشتر شود . وجود انواع لولای ام دی اف در بازار کارایی متفاوتی را برای کابینت های شما ایجاد می کند. در بازار انواع مختلفی از لولا گازور وجود دارد.

یراق آلات کابینت

 از انواع لولا گازور می توان به :

لولا گازور ساده

لولا گازور آرام بند

لولا مخفی

لولا شیشه یا لولا تزئینی

لولا درب و انواع لولای درب آهنی

انواع لولا صنعتی

لولا ساده که برخی به آن لولا گازور معمولی و یا لولا فنری میگویند یکی از اصلی ترین یراق الات  است که اگر از کیفیت خوبی برخوردار نباشد هنگام باز و بسته کردن درب کابینت همواره احساس بدی به ما دست خواهد داد، داشتن خصوصیات اصلی همچون داشتن پیچ رگلاژ بلند، رگلاژ پذیری انتهای لولا، ضخامت بدنه و صلیب لولا، فنریت قوی، قدرت جذب کامل درب به بدنه به بالاتر رفتن کیفیت لولا گازور کمک می کند.

لولا کابینت

تفاوت لولا ساده و لولا آرامبند:

تفاوت اصلی لولا گازور ساده با لولا گازور آرام بند این است که لولا آرامبند با بکارگیری مکانیزمی درب کابینت و کمد دیواری بصورت آرام بسته می شود.

لولاها از نظر درجه بندی

 نیز انواع مختلف دارند که از انواع آن ۳۰±,۴۵ ±,۹۰, ۱۳۵, ۱۶۵, ۱۸۰و ۳۶۰ موجود می باشند .برای استفاده از کابینت های نصب شده در گوشه ها می توان ازانواع لولا کوچک مخصوص گوشه استفاده کرد.

هر دو نوع لولا چه از نوع  لولای ساده و چه از نوع لولای آرام بند به ۲ صورت ۲ پیچ و ۴ پیچ موجود هستند که مدل ۴ پیچ به دلیل اینکه محل اتکای بیشتری دارد مقاوم تر است. لولا ها در دو مدل دو پیچ و چهار پیچ هستند. لولاهای چهار پیچ با قدرت بیشتری هستند. در درب های کابینت سنگین بهتر است از لولاهای دو پیچ استفاده شود.

لولا از نظر نحوه نصب:

از نظر نحوه نصب لولاها در دو مدل لولا روکار و لولا توکار است .در هنگام نصب لولا روکار نیازی به ایجاد حفره و سوراخ کردن توسط دستگاه گردبر نداریم .اما در هنگام نصب لولا توکار باید حفره ای توسط دستگاه گردبر داخل چوب ام دی اف ایجاد کنیم سپس پیچ های لولا را سر جای خود محکم ثابت نماییم .

نصب لولا گازور:

یکی از نکات حائز اهمیت در نصب کابینت ها ایمنی کابینت است. کابینت ها باید به گونه ای نصب شود که خطر سقوط نداشته باشند. سقوط کابینت ها ممکن است جان صاحب خانه را به خطر بیاندازد. یکی از اجزای مهم در هنگام نصب کابینت درب ها است . درب کابینت ها باید محکم سر جای خود فیکس شود. و این عمل با استفاده از لولا های با کیفیت و مقاوم امکان پذیر است .در بازار انواع مختلفی در تنوع جنس وجود دارد . اما مطمئنا هر کدام خاصیت جاذب خاصی دارند. یکی دیگر از خصوصیات مهم هنگام خرید لولا گازور قیمت آنها است . خرید لولا با کیفیت و ارزان قیمت از اهمیت خاصی برخوردار است. این موضوع هزینه های شما را هنگام خرید کابینت و بازسازی منزل کاهش می دهد. برای انجام بهترین معاملات، بهتر است که به فروشگاه اینترنتی یراق آلات کابینت سولوس مارکت بروید . شما می توانید علاوه بر انتخاب یراق کابینت با کیفیت از بهترین تخفیف ها برخوردار شوید.شما می توانید مشاوره رایگان در مورد انواع یراق کابینت را درفروشگاه اینترنتی یراق آلات کابینت سولوس مارکت دریافت کنید.


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۲/۱۲
  • ۷۸۶ نمایش
  • solos market

نظرات (۱)

  • فکر کنم خدا وقتی داشت دماغ
  • فکر کنم خدا وقتی داشت دماغ ما ایرانیا رو می آفرید دکمه Caps Lock رو فشار داده بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی