solosmarket

سولوس مارکت فروشگاه اینترنتی با بستر امن و قیمت های مناسب زیر قیمت بازار

solosmarket

سولوس مارکت فروشگاه اینترنتی با بستر امن و قیمت های مناسب زیر قیمت بازار

آشپزخانه ها مکان هایی هستند که در بسیاری از خانه ها بیش از هر اتاق دیگری افراد بیشتری را به خود جذب می کنند. به عنوان یکی از اتاق های پر رفت و آمد در یک خانه و همچنین یکی از اتاق هایی که اغلب در معرض تغییر هوی و هوس مد ، سبک و فناوری است ، بسیاری از پروژه های نوسازی منازل بر آشپزخانه متمرکز می شوند. در بعضی مواقع ، وقتی خانواده ها بزرگ می شوند ، ممکن است تغییر کابینت ها و به تبع آن گاز صفحه ای  لازم باشد. از طرف دیگر ، هنگامی که کودکان خانه را ترک می کنند ، ممکن است ارتقاء آشپزخانه مطلوب باشد . شاید لازم باشد اجاق گاز توکار کوچک خود را به اجاق گاز 5 شعله تبدیل کنید.


از کجا شروع کنیم 


در هنگام بازسازی آشپزخانه شاید نیاز باشد کابینت ها و محل قرارگیری آنها را تغییر دهید .تغییرات تکنولوژیکی و اجتماعی اجاق گازهای کابینتی را منسوخ می کند. چراکه این نوع گازها جاگیر است . اجاق گازهای مدرن امروزی اکنون روی پیشخوان ها قرار می گیرند و موجب صرفه جویی در فضای اتاق و فضای کابینت می شوند. این سبک همچنین اجاق گاز بزرگ را از بین می برد. این اجاق گاز در دو نوع عرضه می شود ، آنهایی که با گاز کار می کنند و آنهایی که دارای برق هستند.


استفاده بهینه از فضای آشپزخانه


راه ‌اندازی یک جزیره به شکل بیضی شکل بیش از یک فرد مجزا را قادر به کار در همان زمان در مناطق مختلف در آشپزخانه می نماید. اگرچه ممکن است به عنوان یک محل کار کوچک به نظر برسد ، فضای قابل استفاده می تواند به اندازه کافی بزرگتر شود.شکل بیضی اجازه کار در کل محیط را می دهد. با استفاده از یراق آلات کابینت مدرن و کنسول های باز شده در زیر کابینت فضای پیشخوان را افزایش دهید. در این صورت ظاهر کابینت قابل باز شدن است و می توانید با خارج کردن درب ها از یک طرف یا بیشتر در کنار هم و یا حتی نسخه های پنجره ای برای تعویض درها از شیشه های کریستالی خود استفاده کنید.


اجاق گاز مارک خوب

 

سبک آشپزخانه ی خود را با انتخاب از میان صدها نوع مختلف گاز صفحه ای و سینک ظرفشویی وهود تغییر دادن شاید کاری سخت به نظر برسد . اما این را بدانید اینکه بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای ایرانی را انتخاب کنبد یا بهترین اجاق گاز رومیزی خارجی فرقی ندارد. چراکه بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای از نظر کیفیت با گاز رومیزی ایتالیایی برابری می کند. فقط بهتر است سراغ اجاق گاز رومیزی دست دوم نروید.


انواع گاز 


گاز از نظر جنس در انواع گاز شیشه ای ، گاز استیل ، گاز صفحه ای سرامیکی می باشد. زندگی مدرن اکنون با سرعتی پیش می رود که به نظر می رسد نیاز به زیبایی و کاربرد آشپزخانه ها به حداکثر می رسد. گازهای شیشه ای از نظر زیبایی بسیار مورد توجه قرار دارد. انواع گازهای صفحه ای در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند. فقط کافی است با در نظر گرفتن رنگ کابینت خود اجاق صفحه ای را انتخاب کنید. 

 

مکان قرارگیری اجاق گاز


هنگامی که قصد دارید مجدداً قسمت ماشین ظرفشویی را تنظیم کنید یا قصد تعویض اجاق گاز را دارید ، از محل قرارگیری اتصالات گاز و برق آگاه باشید . سپس کابینت ها را طراحی کنید . اجاق گاز توکار داخل صفحه ی کابینت شما تعبیه می شود . بنابراین امکان تغییر جای آن بعد از نصب کابینت به سختی است. از طرفی قیمت کابینت زیر گاز هم به گونه ای است که بهتر است از قبل همه ی نکات را دقیق در نظر بگیرید. از اختصاص بودجه کافی برای قطعات شیرآلات ، سینک ظرفشویی اطمینان حاصل کنید. یک ترمیم در پشت دیوارها ممکن است صدها هزینه برای تعمیر آن داشته باشد .


اجاق گاز صفحه ای شیشه ای بهتر است یا استیل


شاید در هنگام خرید این سوال برایتان پیش بیاید باید به عنوان راهنمایی بگوییم :
هر دو اجاق گاز شیشه ای و استیل دارای مزایا و معایبی است که هیچ کدام را نسبت به هم ارجع تر نمی کند. اجاق گاز شیشه ای در برند های مختلف اجاق گاز رومیزی اخوان ، استیل البرز ، اجاق گاز کن و گاز صفحه ای داتیس تولید می شوند . هر کدام از این برندها حتی ارزانترین گاز صفحه ای اگر استاندارد باشند به راحتی نمی شکنند. فقط کافی است در هنگام استفاده از آنها به این مورد توجه کنید که  اندازه شعله با سطح ظرفی که روی آن قرار میگیرد متناسب باشد. گاز شیشه ای حتی با ضربه های شدید نیز به راحتی نخواهد شکست. زیبایی گاز شیشه ای بسیار زیاد است. این نوع اجاق گاز توکار به راحتی تمیز می شود و نیاز نیست شما ساعت های طولانی وقت برای نظافت آن صرف کنید. اما بدلیل اینکه لکه ها روی آن باقی می ماند بهتر است در همان لحظه که آشپزی کردید نظافت عمل نظافت را با یک دستمال مرطوب انجام دهید.


گاز استیل

 
این نوع اجاق گاز توکار دارای مقاومت بالایی است و در طرح های مختلف تولید میشود . استیل در برابر خوردگی و خط و خش و زنگ زدگی مقاوم است . نظافت گاز استیل سخنت تر از گاز شیشه ای است . نظافت اجاق استیل با نمک و سرکه و یا دستمال معمولی به راحتی انجام می شود. تنها مشگل در گاز از نوع استیل آجدار است. زیرا سخت تر تمیز می شود.

 

راهنمایی و مشورت برای خرید اجاق گاز توکار


هنگام انتخاب پیمانکار ، صحبت با دوستان ، اقوام و یا همکارانی که اخیراً کار مشابهی را انجام داده اند ، کار خوبی است. اگر چنین افرادی در دسترس نباشید ، در صورت تمایل گپ زدن با کارکنان فروشگاه اینترنتی یراق آلات کابینت سولوس مارکت منبع بسیار خوبی از اطلاعات است. با توجه به اینکه همه روزه در موقعیت های مشابه با افراد معامله می کنند به همین دلیل ایده های خوبی از مشتریان دیگر برای شما دارند  سولوس مارکت می تواند پیمانکاران قابل اعتماد را به شما معرفی کند. شما می توانید اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت و بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای را با اطمینان از کیفیت در سولوس مارکت بیابید.


 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۵/۲۱
  • ۴۸۳ نمایش
  • solos market

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی